Startsidan

Min visningsbild

Huvvaligen, jag måste byta sån visningsbild. Men det kan jag tyvärr inte göra nu eftersom alla bilder på mig, nästan, finns hemma. Tyvärr har jag ingen aning om vad jag ska ta för bild för jag tycker dom flesta är fula. Det känns också lite töntigt att ta en bild bara för att den ska bli en visningsbild. Dessutom är visningsbilden här så liten så man syns knappt. Jag har dock sett folk som har en större bild men det vet jag inte hur man gör. Man kanske måste betala massa då och det vill jag verkligen inte. Men om någon vet så får ni gärna skriva det. Ojdå, det är inte ofta jag bekänner mina svagheter men nu har jag alltså gjort det två dagar i rad. Hemska saker! Snart ska jag gå och prova min klänning som jag köpte i tisdags. Mamma, morfar och Monica vill nämligen se. Mamma kom alltså hit inatt vid halv sex. Om någon undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback