Startsidan

Påfyllning av sand minsann

Idag for vi och badade med familjen igen. Det var inte lika varmt i vattnet men jag var ändå i längre än igår. Mycket längre. Vi hade ju trots allt betalat för att komma in. Vi har spelat lite guitar Hero också men inte lika mycket som igår. Och så var jag, Eric och Lotta på Nacka Forum för att köpa lite grönsaker och badshorts till Johan. Jag och eric tvärgick in på Din Sko för att jag skulle kunna testa dom högklackade Converseskorna. DOM FANNS INTE!!! Jag började nästan gråta. Jag testade dock dom andra skorna med dödskallar på men dom var så rackarns höga så jag skulle inte kunna gå bekvämt i dom, tyvärr. Nu spelar vi kort men det är inte så roligt. Öven fast jag vinner, he...he. Susanne jobbar förresten på MAX! HAHAHA! Fast i och för sig, jobb som jobb. Men jag lovar, jag ska komma och käka någon gång när jag kommer hem, flottgris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback