Startsidan

Tiden går fort vill jag lova

Nu har vi nyss ätit. Det var gott vill jag lova. Eric har övat lite yoga idag med sin mamma och det såg roligt ut. Jag var ute och sprang igår så jag är nöjd. Imorgon ska vi och bada om det är fint väder. Jag måste bli lite brun tycker jag mig se. Nu är jag på kapitel 18 i 4e Harry Potterboken. Jag måste ju hinna läsa ut den och nästa innan vi ser filmen. Men jag tror att jag ska hinna det till på fredag. Det är inte då vi ska se den, utan på söndag, men jag vill ändå inte läsa när Sandra och Hanna är här.

Just nu sitter jag och trycker jättemycket på knappen "Dina sidor" på studera.nu. Jag tycker att dom är lite sega med att få fram informationen. Jag vill ju veta om jag får studera tyska nu till hösten eller inte. Och dom andra kurserna också såklart. Jag har dock sett att en av dom sex har blivit inställd. Sämst. Men men, nu har jag annat viktigt för mig. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback