Startsidan

15-0 är inte ens bara klantigt

Idag fick jag höra att vi förlorat med 15-0. Alltså, det är inte ens okej. Jag som trodde vi var på väg uppåt, men icket! Jaja, jag var i alla fall inte med så mitt fel är det då inte. Eller, jo, det kanske det är. Det kanske var för att jag inte var med vi förlorade med så mycket. Man kan ju alltid hoppas.

Imorgon ska jag i alla fall ut och springa. Det kan behövas. Jag måste verkligen börja nu och inte skjuta på det, igen. Jag måste hur som helst duscha så då är det lika bra att vara svettig innan. Men idag, och igår, har det regnat en massa och det ser inte ut att vilja sluta. Det betyder alltså att det troligen kommer vara fullt med sniglar på vägen och då kan jag inte springa normalt utan måste hoppa mellan dom.

Kommentarer
Av: Viktoria

ja fy fan :S

2007-06-26 @ 12:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback