Startsidan

Dagens dag i stora drag

Idag följde jag med min mor till stan för att träffa min kusin och faster. Det var roligt. Jag köpte ett par skor som jag ska ha på studenten. Dom uppfyllde inte alla mina krav men jag tror inte att det existerar ett par sådana. Dom går i alla fall att gå i vilket är huvudsaken. Sen är dom vita också och det är ju bra. Resten är väl skitsamma. Egentligen.

Nu har jag bokat flyg till huvudstaden. Det är bra. Jag hoppas bara att vi får fara till Göteborg och gå på Liseberg för det är kanske det bästa som finns. Men den som lever får se.

Vi spelade match idag och det var ganska roligt. Jag tycker faktiskt att vi spelade riktigt bra när vi väl rullade boll. Det var dock lite svårt att se i motljus. Det var därför vi inte vann. Eller nåt. Hur som helst tycker jag att vi hade roligt och det är det viktigaste i vårt lag. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback