Startsidan

Dagens dag idag

Imorse var jag ute och sprang igen. Det var massvis med dagisbarn med fröknar längs spåret så jag var tvungen att springa med lätta steg och andas lugnt jättemycket. Det blev riktigt jobbigt efter ett tag så jag fick nog inte så bra tid. Jag vet ju egentligen inte vad som är en bra tid eftersom jag inte tog tid sist. Men nu har jag alltså bärjat ta tid så nästa gång ska jag minsann vara snabbare. Det kan inte bli alltför svårt eftersom jag sprang så dåligt idag. Intressant, verkligen.

När Eric och Johan har sett klart nåt tvprogram och Eric har duschat ska vi fara till Nacka Forum. Eller egentligen heter det Forum Nacka men det säger tydligen ingen. Det låter i alla fall dummare. Dit ska vi i alla fall och troligen ska vi väl ta bilen eftersom det är en bit och vi inte kan låna Lottas cykel eftersom hon har den till jobbet. Men jag funderar på om Eric törs åka med mig igen eftersom han tyckte att jag körde som en galning sist. Det var faktiskt bara för att jävlas eftersom han åt äckelmat från McDonalds i bilen. Så nu vet alla det. Tjingeling!

PS. Elin du fyller år imorgon så om jag glömmer säga grattis så har jag i alla fall skrivit det här. GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback