Startsidan

En natt utan sömn antar jag

Ikväll ska vi på middag hos Lillian och Björn. Dom brukar laga god och spännande mat så jag får hoppas att det blir så även idag. Sen inatt vid kanske tre har jag lovat att skjutsa Elin och hennes vänner. Kanske dumt av mig men jag får väl pallra mig upp helt enkelt. Det är skoj att vara ute på natten för då är det inte så många ute. Hur som helst Elin kommer jag att tigga skjuts av dig alltid sen när du blir lika stor som jag och har körkort. Bara så du vet. Men jag ska i alla fall köra lugnt för jag vill inte veta av att någon spyr i bilen.

Nyss såg jag en liten film om världens tjockaste barn. Hon väger 222 kg om jag inte hörde fel. Helt sjukt! Hon kunde typ inte ens gå utan krälade fram på golvet. Huvva!

Idag har jag gått in min bikini, eller, bara överdelen. Om möjligt älskar jag den ännu mer nu än jag gjorde förut. Eftersom det här inte är någon tråkig modeblogg kommer jag inte lägga upp någon bild på den. Och ännu minde en bild på mig i den.

Kommentarer
Av: Carrp

Haha du har väl inget brösthår att dölja med den bikinin :P
Jag håller med dig om din kommentar till min blogg, det är verkligen det fulaste... Så varför är vissa så stolta?! :O

2007-06-18 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback