Startsidan

Hoppas framtiden ser mörkare ut än idag

Urax är då för rolig. Vi hade varit ute och gått och när vi kom hem ville han ligga ute på bron ett tag. Han ställde sig och tittade på sin vattenskål där ute som att "det där tänker då inte jag dricka". Så frågade jag om han ville att jag skulle hämta nytt vatten och då viftade han på svansen. Jag gick in och hämtade nytt vatten och då drack han. Bortskämda hund!

 

När vi blir gamla kommer vi skratta åt gamla kort och minnas den här tiden som den då vi gick utan byxor, eller vi och vi, jag springer då inte runt och dallrar med låren. Jag förstår inte hur det kan vara mode att gå byxlös. Är det inte sjukt? "Den här tröjan skulle vara skitsnygg med ett brett skärp i midjan och ett par leggings till" hörde jag en tjej säga en gång. Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Skärp ska man ha för att hålla upp byxorna och inte för något annat. Det ser enbart dumt ut. Och sen alla äckliga färger som folk bär tillsammans med en annan äcklig färg. Det skär sig ju! Men det verkar de inte lägga märke till. Men som sagt, vi kommer att skratta åt det om några år, det lovar jag!


Kommentarer
Av: Sandra

Ja, det kan vi nog lova!

2007-06-15 @ 23:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback