Startsidan

I love my life IGEN!

Idag redovisade jag sista uppgiften i skolan. Det var skönt! Ännu skönare var det dock att vi hade betygssamtal i tyska. 200 poäng MVG på en termin. Jag är kalasnöjd vill jag lova! Som jag har slitit. Men det var det värt. Nu känner jag mig väldigt peppad på att resa till/jobba i Tyskland för att lära mig mer. Jag är inte nöjd förrän jag kan språket flytande.

Efter lektionen (bjöd Carina oss på det vi ville från cafetérian, sen) cyklade jag hem och for ut och sprang. Det var skönt. Nu snart ska jag tillbaka till skolan för att fika, hoppas jag. Det är i alla fall utspark för oss på medieprogrammet och då brukar man få både det ena och det andra. I övrigt har jag nog inget att berätta. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback