Startsidan

Slututställning och sånt

Jag vill gråta för Lina sjunger så fint (men William du är också duktig) och jag vill gråta för att så många var så kallsinnade och pratade samtidigt. Tack så hemskt mycket för att ni ställde upp i alla fall. Jag hann aldrig säga det. Men nu vet ni. Förresten vann "Hannabajs" 3e pris. Det var lite lustigt.

Nu har jag bara tyskan kvar. Sen kommer jag inte göra ett skolarbete på i alla fall några år. Hoppas jag. Men tyskan är i och för sig inte så bara. Jag kanske måste ta tag i det nu eftersom jag bara har skrivit en halv sida. Jag får helt enkelt prata sakta, som vanligt när jag ska presentera någonting. Men men, inte mycket att göra åt.

Kommentarer
Av: Sandra

God var Hannabajs vinst i alla fall :D

2007-06-15 @ 23:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback