Startsidan

Sunes Sommar forever in my heart!

Jag vaknade vid  sju imorse och trodde att klockan var ett. På dagen alltså. Men det var den inte. Klockan tio gick jag upp och for ut och sprang. Jag slog inte min tid. Jag förstår inte varför det går så sjukt tungt. Jag kanske måste bestämma mig mer psykiskt att jag ska klara det.

Igår blev jag jätteglad för just innan jag spelade monopol med Johan så tittade vi lite i deras bokhylla. Jag hittade Sunes Sommar! Det är ju inte sant vad glad jag blev! Så nu har jag och Eric högläsning. Eller jag läser för jag blir bara så irriterad när han läser. Ja, i alla fall, Sunes Sommar är bäst!

Igår for vi och köpte godis och det ångrar jag minsann. För det första mådde jag jättedåligt efter inte så mycket godis. Det kan vara för att jag snålade lite och köpte sånt godis som är lite gammalt, och alltså mycket billigare. För det andra käkade Eric upp det mesta av mitt godis vilket kanske inte var så snällt. För det tredje så finns det inget för det tredje.

Mamma om du läser mina oerhört trevliga inlägg får du gärna kommentera så att jag vet att ni lever och så för jag orkar inte ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback