Startsidan

Gratulerar på den stora dagen!

Det här har nog varit den slappaste helgen på länge. Faktiskt riktigt skönt. I fredags tänkte jag tanken att ringa min arbetsgivare och höra om jag behövs någon dag. Den tanken var helt onödig eftersom hon ringde ett tag efter (jag hade alltså lämnat tanken att ringa). Så nu har jag alltså några dagar jag ska jobba, sen när jag väl är där ska jag skriva upp mig på massa ställen så att jag blir rik! Det är ju inte sant vad nöjd jag är!
Idag testade mor min en eventuell frisyr till balen men jag vet inte, den var lite för gullig. Alltså hon gjorde en frisyr på mig, mamma ska inte på bal. Så testade jag min klänning också och den är fortfarande lika snygg! Det var dock inte jag så jag tror jag måste träna mer och äta mindre godis, främst det senare.
Min kusin fyller år idag förresten, grattis Joakim!

Kommentarer
Av: Anonym

haha jag tyckte din frisyr var dö cool :D

2007-03-21 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback