Startsidan

Jag hatar avsked!

Usch vad tiden går fort! Den här veckan har varit helt underbar och jag saknar Eric redan. Nu är det i alla fall lov och det är ju skönt. Fast imorgon måste jag vakna vid halv sex eftersom jag ska jobba men det ska nog gå bra. Bara att se till att somna vid kanske nio ikväll. Snart, om ett par timmar, har jag match och Söder ska få stryk! Eftersom jag har varit vaken sen sju borde jag vara pigg och inte släppa in massa mål. Men den som lever får se som jag brukar säga. Förresten lämnade jag och Susanne blod i onsdags och det var roligt för det finns väldigt gott fika där. Plus att man får en present. Jag tog schampo och hudlotion och hudlotionen var suverän vill jag lova! Jag ska nog ta en sån varje gång tror jag. På onsdag ska jag till Skellefteå och hälsa på en förhoppningsvis spännande människa men nu ska jag ringa morfar och fråga om jag kanske får bo där på vägen till och från Tyskland.


Kommentarer
Av: Hemlig beundrare

jag är säker på att han saknar dig också nina. du kommer krossa på matchen :D rena rama muren du värmde upp grymt med både schweichenöt och apelsinkrokant igår! Men man får väl bara lämna blod typ 3 gånger om året, tror du att din lotion kommer att räcka så länge? kyss/hemlig

2007-03-04 @ 11:19:27
Av: Anonym

skriv mer då :P

2007-03-07 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback