Startsidan

Nästan som sommar

Imorse när jag gick till bilen för att transportera mig till skolan kändes det precis som att jag skulle ta bilen till stranden. En lite kylig sommarmorgon när solen just håller på att gå upp. Den största skillnaden var kanske att det inte alltför ofta är snöslask på sommaren.

För att tala om något annat så pratade jag med Carolin idag och hon ska intervjua oss om fotbollslaget. Det blir ju roligt att vara med i tidningen, tack Carolin! Hoppas bara att folk blir intresserade nu och vill börja. Skulle inte sitta helt fel.

Snart är det dags att sluta skolan för alltid. Eller alltså sån vanlig skola. Vi får väl se hur det blir med universitet och liknande för min del. Hur som helst tror jag att vi i våran osammanhållna klass kommer att sjunga en lite annorlunda sång när vi tar studenten. Kanske ljuder den "Jag har tagit studenten, jag har tagit studenten, jag har tagit studeeeeenteeen, fyfan vad jag är bra!" Oj vad tragiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback