Startsidan

Hamburgare och andra spännande människor

Åh herre gud vilken upplevelse! Hamburg blev ungefär tio gånger bättre än vad jag hade förväntat mig plus lite till. Jag fick prata mycket tyska och lärde mig väldigt mycket. Dessutom fick jag träna på engelska vilken också kan behövas för min del. Resan går inte att förklara med ord men inte heller med de 600 bilder jag tog eftersom jag missade att fota massa saker. Det är rätt skickligt när man har kameran runt halsen exakt hela tiden. Om det finns någon spännande människa som vill se ett fåtal av alla bilder jag tagit kan ni kika på http://ninai.bilddagboken.se för där har jag lagt ut ett par stycken.

Sen eftersom jag mellanlandade i huvudstaden fick jag träffa min kära Eric också vilket verkligen inte var helt fel. Sen fick jag sjunga singstar med Claudia och Karro men det var inte så roligt för jag fick skämmas trots att jag vann, varje gång. Jag ljög inte ens nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback