Startsidan

Inte ofta det ringer på dörren

Nyss ringde det på dörren och jag gick för att öppna. Det är faktiskt rätt spännande tycker jag för man har ju inte en aning om vem det kan vara. När telefonen ringer kan man i alla fall titta på nummerpresentatören vem det är, men det går ju alltså inte vid dörren. Hur som helst, jag gick för att öppna och kom på mig själv att jag höll på att säga "hej det är Nina" (som jag svarar i telefon). Det hade ju varit lite roligt.

Jag är för övrigt effektiv och gör läxa nu. Det är bra.

Nu nyss var jag ute med far min och provkörde den nya bilen han har införskaffat. Det är en sån skåpbil med två sittplatser som är perfekt för festivalen eller så. Skoj att jag inte ska på någon sådan, om inte Susanne får sin vilja igenom vill säga. Men den är i alla fall jätteskön att köra. Lättkörd och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback