Startsidan

Sista som 18

Det var rätt passande att vi var lediga idag. Eller lediga och lediga, någon slags demokratidag var det nog. Men jag skulle bli förvånad om någon gick till skolan idag. Jo några ettor och tvåor som inte vet något kanske skuttar dit. Men inte jag alltså. Just ja, varför det var bra att vi var lediga just idag är för att jag är sjuk. Jag hostar och snorar och har ont i halsen. Oerhört skojigt. Och jag som tänkte springa blodomloppet imorgon. Rackarns bananer. Jag skulle verkligen behöva den motionen efter två veckor utan träning. Istället ska jag bjuda på kakor och grejer både imorgon och på lördag. Huvva vad otäckt! Jag ska försöka få alla andra att äta mer än mig. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Av: Anonym

GRATTIS på födelsedagen älskade älskling :) tur i oturens otur du :) puss

2007-05-24 @ 21:25:11
Av: Anonym

och föresten så är du den bästa flickvän man någonsin kan ha :)

2007-05-24 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback