Startsidan

Snart snart är det dags

Reeperbahn kan ta ut handen ur rumpan för nu har jag fått lite hjälp med det. Eller, jag kanske inte ska ropa hej innan jag hunnit över bäcken eftersom jag inte har skrivit mitt lilla tal än. Sen har jag också bestämt vad mitt specialarbete i tyska ska handla om. Jag är faktiskt rätt nöjd. Men jag vet inte om det blir så roligt. Jag får väl dra något skämt sådär mitt i. Kanske.

 

Snart är det fredag och då lämnar jag staden! Börjar känna lite oro över vad jag ska ha med mig. Idag var det tydligen 13 grader i Hamburg och då kan jag ju inte gå runt i linne som jag hade tänkt. Rackarns. Men blir det kallt får jag väl införskaffa en tjock och mysig tröja där eller så. Det ska nog bli bra det där. Tschüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback