Startsidan

3Dgrejer och så

Ny dag, nytt allt. Nej inte riktigt kanske. Men ja. Idag ska jag plugga tills träningen klockan fyra sen ska jag hem och käka och byta om för att sen fara till innebandyträningen. Jag är inte alls peppad. Men eftersom jag inte har tränat innebandy på tre veckor så är det kanske dags att fara dit.

Just ja, nu har jag bestämt mig, igen. Jag ska bli smal, igen. Jagmåste ju komma i min nya klänning till nyår annars får jag ju skämmas. Jag klarade mig finnemang igår i alla fall. Bara att fortsätta kämpa!

Nu ska jag i alla fall göra klart mitt hus i SketchUp. Och skriva en rapport om det. Sen ska jag skriva min argumentation. Och göra arabiska eftersom jag har tenta nästa lördag. Känns ju underbart. Just ja, sen ska jag hålla ett föredrag på tyskan som jag måste göra. Inte så mycket tid att blogga alltså. He he. Vi får väl se. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback