Startsidan

Arabiskatenta

Okej först. Daniel åkte ur Idol. Fortfarande, vad gör Andreas kvar? Fast jag vart ändå glad för jag vill se Marie och Amanda i finalen. Daniel kändes som det största hotet och nu är han borta. Men ändå. Varför är Andreas kvar?

Nu snart klockan nio har jag tenta. Jätteskoj. Den håller på fram till klockan ett så om nån skulle se det här behöver ni ju inte ringa eller så. Fast jag kommer i och för sig ha mobilen på ljudlös så. Men jag antar att dom flesta sover. Jag skulle också vilja sova faktiskt. Fast det kan jag göra ikväll efter jag har sett på Babben & Co och Svensson Svensson och allt det där.

Gud jag som tyckte att jag hade skrivit jättelångt men det hade jag inte. Men ja, nu ska jag äta frukost. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: fia

I agree with your point!
men Amanda Jensen e ju bara för BÄST!!! dessutom har hon ju STIL, tjejen. De rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate earrings hon haft på sig kommer från ett superkul smyckesmärke som heter MI LAJKI. Hittade deras hemsida med webbshop på www.milajki.com
mkt rock n roll, humor och lyx! örhängena kostar 499 SEK.
Puzz!!!

2007-11-24 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback