Startsidan

Baka med kläderna

Godmorgon kära läsare! Jag blev uppjagad halv tolv så att jag skulle hinna börja med kakan innan jag skulle skjutsa mamma och pappa. Jag gjorde första delen av kakan och sen började jag dra på mig ytterkläderna varpå pappa frågar "vars ska du?". "Men skjutsa er såklart!". "Men jag ska ju köra". Ja, så då slapp jag men han kunde ju ha klämt ut det tidigare kan man tycka. Hur som helst. Då fortsatte jag med själva tryffelbiten på kakan och resultatet av det har jag på mina kläder. På bilderna hade jag försökt he bort det mesta, men ja, det får nog åka i tvätten. Nu står dock den där tryffelsmeten i kylen och själva kakan är klar. Nu är det bara att vänta tills det har vilat klart. Nu måste jag nog pallra mig till köksbordet och göra tyskaläxan. Hejsvejs!

image215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback