Startsidan

Brevbärarhund

Idag är det Idol! Mamma köpte sånt naturgodis till mig när hon var och handlade för att jag skulle kunna äta det till. Alltså, det var jag som bad henne. Men alltså är det inte sjukt hur fort tiden går? Nyss var det ju fredag och nu är det det igen. Men inte mig emot. Jag gillar när det går fort eftersom det inte händer nåt speciellt just nu. Då kan det lika gärna bli jul. Tänk så gott det ska bli med farmors köttbullar, potatis, gravad lax och senapssås, glögg, pepparkakor, julgodis, knäck, ischoklad, farmors alla bakverk och så vidare och så vidare. Det tar ju aldrig slut! Och sen det kanske bästa av allt. Alla julklappar. Och att bara kunna ta det lugnt och gå runt i myskläder och gå ut i snön och leka. Ja, jag är 19 år och jag gillar att leka i snön.



Urax skällde på brevbäraren så då gick jag och hämtade posten och bad honom dela ut den istället. Det skötte han riktigt bra. På bilden springer han med ett brev till pappa. Han ser helt mongo ut men det är han inte. Nu måste jag studera lite arabiska, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback