Startsidan

Det var bättre förr

Idag är det den 24 november vilket betyder att det är en månad till julafton och sex månader tills jag fyller 20. Är det inte otäckt hur gammal jag börjar bli? Jag tycker det räckte när jag var 15 ungefär. Inte för att jag var så speciellt snygg då men. För jag är ju världens snyggaste nu. Ja, i alla fall. Jag var ju i alla fall smal och vältränad på den tiden.

Alltså tentan skulle vara nästa vecka eftersom dom hade massa strul men så typ två timmar sent fick vi mail om att den skulle vara idag ändå. Fast vi fick till fem på oss så det var rätt lugnt. Jag var klar halv två och jag hoppas att det gick bra. Det märker jag väl när jag får tillbaka den.

Mamma var ju i Lycksele och då var hon en sväng på Dollar Store. Där införskaffade hon violgodis som är jättegott och så. Det var gott.

Nu ska jag göra några bilder pappa tog med min kamera lite finare. Får väl se om det finns nåt hopp. He he. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback