Startsidan

Dita von vadå?

Nu ska vi snart fara och käka middag hos några. Dom är trevliga så det ska bli roligt. Sen har jag blivit lovad att få se på Idol. Annars hade jag i och för sig inte följt med men. Ja. Jag har gjort nästan all tyska så resten hinner jag göra imorgon efter matchen eller på söndag. Fast min mor tycker att jag ska hjälpa till med adventspyntningen. Jag tycker inte det är så roligt för lådorna med alla grejer ligger högst upp längst in överallt. När jag blir stor ska jag ha ett rum där jag förvarar alla julsakerna så att jag lätt hittar dom.

Jag spelade mot en person på Betapet som sa att det blir svårare ju kortare spel man kör. Det hade jag ju kunnat räkna ut själv men så långt har jag aldrig tänkt. Det är nog därför álla föruom jag som vill spela hetsspel har hög sån rankning. Men jag orkar inte sitta med samma spel i en halvtimma. Det tycker jag är lite för länge. Men jag får väl finna mig i det tills jag har vunnit lite mer. Eller i alla fall fått upp rankningen.

Förresten, heter hon Dita von Teese? Har hon alltid gjort det? Är det bara jag som har fått för mig att hon heter Dita von Reese?
image250

Kommentarer
Av: Carro

Hon har alltid hetat med T. Det är du som är efter :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback