Startsidan

Draghund

Urax ville inte gå sist jag var ute så jag ska gå nu igen. På min lilla promenad tog jag ett litet kort på en av våra bilar. Det ligger här nere. Sen tog jag kort på Urax när han vägrade gå så att jag skulle kunna visa pappa att han inte ville gå. Det syns inte så bra för jag tittade inte när jag tog kortet.



Igår kom förresten min kurslitteratur som jag beställde från biblioteket i Nordmaling för två månader sen. Dom är inte så snabba på det där stället. Tur för mig att jag inte har behövt den.

Träningen igår var jätterolig. Det var guifs typ a-flicklag i fotboll. Vi var bara fem stycken där plus en tränare men det var kul ändå. Först körde vi styrka och kondition i en timme och tio minuter ungefär. Sen spelade vi fotboll med helt stumma ben. Det var kul. Men ja, nu ska jag gå ut. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback