Startsidan

En dag och igår

Ibland vill jag döda mig själv. Nu till exempel. Jag skulle dra in en bild i Photoshop men råkade såklart dra in den i det här fönstret där man skriver blogginlägget vilket resulterade i att hela inlägget försvann. Grattis till mig. Bara att börja om.

Jag vaknade i alla fall vid halv tio av att hela näsan var fylld med snor som ville ut. Eftersom jag inte kan andas genom munnen förutom när jag tränar så var jag ju tvungen att gå till toan och snyta mig och sånt. Man kan typ döda mig i sömnen genom att hålla för näsan. På mig alltså. Det har Susanne gjort ett par gånger.

Eric ligger fortfarande och sover men jag vill inte väcka honom för det är ju taskigt när han vill sova. Igår bakade vi kladdkaka och imorse var det lite kvar så det käkade jag upp. Det var mer än smaskigt vill jag lova! Fast snart ska jag käka riktig frukost. Min mage mår inte så bra av att käka massa kakor och grejer. Ikväll tänkte vi fara till Sandra och födelsedagsfika igen eftersom alla andra kommer då. Dom blevutsjuka i onsdags så det blev bara jag och Eric. Men desto bättre för oss som får fika två gånger! Dessutom ska vi ju se Idol!

Här nere ser ni lite bilder som jag har tagit under mina promenader med Urax dom senaste dagarna.

Kommentarer
Av: Carro

Den sista bilden är som ett helt litet konstverk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback