Startsidan

Eva & Adam

Nu har jag just käkat middag, risgrynsgröt. Det ska man bara käka en gång om året men jag har redan ätit det två gånger. Dessutom kommer jag äta det på söndag.

Snart ska jag gå och byta om och gå ut med Urax och sen fara på träning.

image233Shit pomfritt, klockan är bara halv fem och jag är redan gå-och-sovatrött. Men det kanske bara är inbillning. Jag kanske hinner läsa lite Eva & Adam innan jag far. Ni vet dom där barnbäckerna. Ska se om det finns nån bild på dom. Sådär- Den där har jag läst och sen några till. Håller på med den sista vi har nu. Jag visste inte ens att Anna hade dom. Men det har hon alltså. Dom är rätt lättlästa för man, eller i alla fall jag, läser ut en varje kväll. Men nu ska jag gå och byta om, tjoflöjt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback