Startsidan

Glädjeväder

Alltså det är ju så skönt att sova! Det är nog det bästa som finns. Fast jag drömde mardrömmar och det är ju inte så roligt. Och så drömde jag nåt annat sjukt. Faktiskt så tror jag inte ens det är lönt att försöka förklara. Jag käkade frukost och sen begav jag mig ut på den största slätten norr om Uppsala där vi brukar rasta vår hund. Det var jättefint ute så jag blev glad. Ni vet när det är frost eller vad det heter på alla grenar och solen skiner samtidigt. Kika på bilderna här nere så ser ni vad jag såg.



Nu ska jag göra klart tyskaläxan och käka lite lunch. Sen ska jag till universitetet och sen på träning. Om jag har tur hinner jag göra lite arabiska också. Skulle kanske behövas.

Kommentarer
Av: Jojo

Är du arab?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback