Startsidan

Intresseklubben antecknar

Nu kom jag just hem från träningarna och idag gick det faktiskt bra. På båda. På fotbollen spelade vi smålagsspel och jag och Emelie vann, såklart. På innebandyn tror jag att jag börjar komma tillbaka till min form. Förutom alla dryga skador jag har. Inga allvarliga men ändå. Typ ljumsken. Jag tror att jag har sträckt mig eller nåt men jag ska smörja med Aloe Vera Heat Lotion ikväll och se om det blir bättre.

Jag har bytt hallvaktstid också om nån bryr sig. Istället för torsdag samma tid som träningen är så har jag imorgon kväll sent. Men det är bra i och för sig eftersom jag har tre timmar att göra läxa på. Det sämsta är att jag missar träningen med dom där barnen jag tränade med förra veckan. Jag missar ju fotbollsträningen imorgon på grund av tyskalektionen så det var lite synd. Men men.

Nu kände jag att jag skrev ett sånt där roligt inlägg igen. Verkligen. Men imorgon lovar jag att berätta om när Eric diskade. Det var roligt vill jag lova. Jag tror inte att jag har skrivit om det förut. Det vore ju lite dumt. Men ja, då får väl dom som har läst det stå ut. Nu ska jag i alla fall göra dom tre återstående sidorna av tyskaläxan till imorgon. Sen ska jag sova. Texterna får jag läsa imorgon. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback