Startsidan

Irriterande fakta

Tentan har inte kommit än. Dom har nå tekniska problem. Det betyder alltså att jag hade kunnat sova längre än jag gjorde. Nu sitter jag istället och kollar på Idolklipp på internet. Dessutom såg jag i tidningen när jag åt frukost att det inte är nåt Babben & Co ikväll. Men desto bättre är det MGP Nordic! SVTs Lilla Melodifestivalen alltså. Det måste jag se! Det är ju årets höjdpunkt nästan. Förutom TV4as riktiga Lilla Melodifestival. Alltså jag tycker det är jätteirriterande att dom på SVT tjatar under hela programmet att dom har den enda riktiga Lilla Melodifestivalen. Jag tycker dom har fel och det gör mig ännu mer irriterad. Två går ju vidare från alla TRE länder som är med. Seriöst? Hur spännande är det då?

Så, nu har jag fått skriva av mig lite. Men just ja. Jag tycker det är jättedåligt att det är Say it right som Christoffer sjunger på Idolskivan. Den låten är tråkig och man hör som inte hur bra han är. Sämst. Dom borde ha tagit What a wonderful world istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback