Startsidan

Jag var bättre förr

image249Jag kom just hem från hallvakten vilket betyder att jag slapp en och en halv timma! Jag hann göra en tredjedel av tyskainlämningen också vilket var bra. Men jag skulle tro att den går fortare att göra med internet istället för ordbok. Snart ska jag nog krypa ner i min sköna säng och läsa lite men först måste jag kika runt lite i internets underbara värld.


Ibland brukar jag fundera. Det gjorde jag för någon dag sedan. Då kom jag fram till att det måste vara tråkigt för mina nytillkomna läsare att dom inte har fått ta del av alla mina fyndiga idéer och tankar. Fast det är ju i och för sig bara att trycka lite på kategorier och olika månader så hoppar det ju fram. Alldeles i början funderade jag väldigt mycket över vad jag skulle skriva. Därför skrev jag inte varje dag utan väntade tills nåt spännande hade hänt. Det gör jag inte numera som ni kanske märker. Nu orkar jag inte ens läsa igenom det jag har skrivit. Det kanske ni också märker. Det blir lite fel i språket ibland. Men jag kan svenska egentligen så stör er inte alltför mycket på det.

Men ja. Nu ska jag kika runt lite och så. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback