Startsidan

Jäkta lämpligt

Jag vaknade klockan åtta imorse och åkte till stan med mamma. Först satt jag utanför hennes tandläkare och väntade och sen traskade vi iväg för att uträtta några ärenden. Jag fick en tjusig jacka som jag visar senare när jag har bestämt om jag ska behålla den. Sen kikade vi på massa annat också. Vi käkade lunch på Freja där jag aldrig har varit förut och det var riktigt gott! Vi åt grönsakssoppa med västerbottensost och så fick man hur mycket salladsbuffé och bröd man ville. Hur mycket soppa också för den delen. Och vatten/lingondricka/äppeldricka.

Nyss kom jag hem från skolan där jag hade tyskalektion. Det var bara jag och läraren där så jag kunde fråga alla dumma frågor jag har. Nu ska jag och pappa käka middag och efter det ska jag snart börja byta om inför träningen. Vilket jäkt! Dessutom måste jag ut med Urax innan träningen. Men nu är maten klar så nu ska jag käka. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback