Startsidan

Julklappar

Oj vad många spännande människor som har varit inne här idag. Det är roligt. Jag har gjort lite tyskaläxa och duschat och så och nu börjar det bli dags att sova sängen. Jag måste nämligen gå ut med lilla hunden imorgon med. Hoppas han inte spyr en massa bara. Det är lite äckligt att torka upp.

Är det bara jag som tycker att tiden går fort? Nyss var det ju en vecka sen. Men det är bra för då är det närmare till jul och tills jag får träffa Eric igen. Tänk, om en månad är det nästan julafton. Är det inte helt sjukt? Jag kanske ska image222börja fundera vilka som ska få julklappar av mig. Jag brukar inte ge till så många. Nissehanna är ju utomlands så hon får ingen. Inte nu i alla fall. Men till Sandra har jag kommit på, fast jag kanske måste byta för hon kanske blir arg. Vi får se. Sen Susanne får ingen för jag får ingen av henne. Anna kanske ska få nåt om hon är snäll. Mamma är utamlands då så henne kan jag inte ge något. Pappa kanske ska få något men då måste jag hitta något fyndigt. Sen var det ju Eric. Han kan få en puss.

Sådär, jag förstår inte hur alla kan stressa upp sig över alla julklappar man måste köpa. Måste och måste, det är bara att strunta i det så slipper man få något man inte vill ha av dom. Fast jag älskar ju att få grejer. Men ja. Vi får se helt enkelt. Nu ska jag sova. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback