Startsidan

Ni har fel!

Jag och min kära syster har skrivit en låt. Det enda jag kan avslöja är att den heter "Ni har fel!". Men vem vet, om några år kanske vi är världsberömda och våra låtar spelas på radio. Kanske. Det är lite dåligt att datorn står här nere och att mitt piano är uppe för då kan vi inte spela in med pianot. Så nu har vi bara gitarr och sång. Sången är kanske inte så mycket att hänga i julgranen men det är en skämtsam låt och typ Björn Rosenström är ju inte heller den bästa på att sjunga. Fast i och för sig. Om man tar Annas bärbara fuskdator, som hon har fått från skolan, till mitt rum och så spelar vi in på den. Alltså jag är så smart! Det ska jag föreslå nu. Hej då!

image216
                  image217

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback