Startsidan

Norrlandsbuffé

Fy tusan så mätt jag blev! Jag åt upp resten av min supersmarriga paj som jag gjorde igår. Innan jag käkade skjutsade jag mamma och pappa dit där festen är och så hjälpte jag till lite där. Dom skulle käka Norrlandsbuffé och det såg inte så lite gott ut! Gravad lax i senapssås och ost och kex och massa goda frukter och grejer. För att inte tala om Västerbottensostpajen. Det är ju kanske det godaste dsom finns! Men det fick jag ju inte käka av. Här är en dålig bild på hur det ser ut. Om nån undrar alltså. Fast Norrlandsbuffé kanske inte finns där nere i södra Sverige. Synd för er!

image218
Nu ska jag göra klart tyskan i boken och sen klockan åtta ska jag se på Babben & co. Det är skoj. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback