Startsidan

Nya armband

Igår fick jag veta att jag blev godkänd på arabiskatentan. Är det inte sjukt så säg? Men jag är glad såklart. Norge vann MGP Nordic och Sverige kom tvåa. Jag hade visst lite fel insåg jag. Finland var också med så det var faktiskt hela fyra länder som medverkade. Fantastiskt.

Nyss var jag och mamma på en julmarknad i Elofssonhallen. Det var skoj tyckte jag för jag införskaffade två nitarmband för ynka 30 kronor styck. Ett svart och ett vitt. Det fanns jättefina chockrosa också men inte i min storlek. Det var lite sämst.

Vid tre ska vi fara och julpyssla hos Anderssons. Det ska bli roligt för då ska jag umgås med Camilla. Vi ska bygga pepparkakshus och garnera dom och käka gröt. Dessutom blir det årets första glögg! Och pepprkakor! Mmm!


Kommentarer
Av: Pearlish

Ah okej. Men det är ju ambitiöst att försöka. Lycka till!

Av: Ekke

hehe :D fina arband ju, passar till din svarta zara klänning, *host*. glögg e gott ibland tkr jag, visste inte att du gillade det, brukar va ganska sött och så.

2007-11-25 @ 16:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback