Startsidan

Pisshalka

Alltså inatt drömde jag så konstigt att jag nästan måste berätta. Jag var på nåt modelltjosan och så var jag fint sminkad fast jag hade inte så fina kläder. Sen blev jag tydligen ovän med en av dom andra tjejerna så hon började kladda smink i mitt ansikte. Typ vitt puder och läppstift. Alltså hon jagade mig så hon kletade där hon kom åt. Sen fick han som höll i det hela syn på mig och sa "Men Nina, det är EXAKT sådär det ska se ut!". Så då grimaserade jag åt den andra tjejen och hon såg ledsen ut. Det var roligt. Sen skulle jag bara gå på toa innan fotograferingen där jag skulle få ta plats nu eftersom jag var precis vad dom behövde. Det var nån slags husvagnstoalett eller nåt och allt kiss låg som i grejen man satt på. När jag skulle öppna locket kom jag åt nån annan grej så hela lådan tippade och jag halkade i kisset och skrapade mig på benen. Då blev jag arg och gick iväg för att duscha av mig. Jag gick över massa åkrar och grejer där det var massa pyttesmå sköldpaddor och hönor. Sen kom jag fram till duscharna och där växte det jättehögt gräs med sånna äckliga sniglar som finns i södra Sverige på. Och självklart massa fästingar också. Därför skulle jag hitta en annan dusch men sen fick jag sms så då vaknade jag. Kanske tur det.

Nu ska jag i alla fall gå ut med Urax. Sen måste jag plugga arabiska. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback