Startsidan

Pistepasta

Idag fick vi inte så mycket tyskaläxa. Det är lite underligt tycker jag eftersom jag nu har ända till på måndag på mig att göra den. Men det är ju i och för sig skönt så jag ska kanske vara tyst. Ikväll blir det ingen innebandyträning eftersom det är några som har tagit våran tid. Istället får man fara och träna fotboll/fys med typ 93orna och det ska jag nog göra. Hoppas det kommer fler från mitt lag bara. Men det är ju två och en halv timma kvar så jag hinner fundera. Eftersom jag missade fotbollsträningen idag på grund av skolan så känns det som att jag borde fara. Tåkigt bara att det är så rackarns sent.

Nu ska vi käka om tre och en halv minut. Nån sån pasta typ tortellini som ska ligga i kokande vatten så länge. Fast när jag publicerar det här är nog maten klar skulle jag tro. Mamma vill i alla fall ha hjälp att duka nu så jag kanske ska pallra mig dit. Hejsvejs kamrater!

Kommentarer
Av: Josiee

ååh im hungrig:) skriv inte om pasta;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback