Startsidan

Sjukling

Nu var det länge sen jag skrev. I alla fall om man jämför med för lite mer än en vecka sedan då jag skrev fyra inlägg per dag. Men nu är ju alltså Eric här och då vill jag umgås med honom och inte sitta här. Jag har feber, ont i halsen och hostar. Det är inte så hemskt roligt måste jag säga. Jag måste nog duscha idag men det är ju jobbigt när man är sjuk. Dessutom skulle vi behöva fara en sväng på stan och införskaffa lite grejer åt Sandra som fyller år i veckan. Men det vet jag inte om jag orkar. Vi får se helt enkelt. Sen så skulle jag behöva ringa min tränare och disskutera en sak. Kanske är bäst att jag gör det.

Här snöade det ju igår , kanske det gjorde i resten av Sverige också, och det var roligt! Det bästa av allt är att det ligger kvar än!

Förresten så kom det bara ett gäng med Tricketritbarn hit. Fast dom kom fel dag. Klumprumpor. Det roligaste var att vi inte hade nåt godis så dom fick gamla apelsiner. Moahaha!

Jag skulle egentligen behöva göra massa läxa så jag kanske ska passa på att göra det nu när Eric sover. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: Natta

God morgon!
hehe gick det bra på arabiskan?
är tillbaka med bloggandet nu i alla fall :)

Av: Natta

hehe det är inte så bra ;P då glömmer man mycket. kul att tentan gick bra iaf :D viktigt hehe
var gärna med i tävlingen!

2007-11-05 @ 19:42:56
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback