Startsidan

Sorgedag igen

Nu har jag just kommit hem från flygplatsen. Jag hatar verkligen att åka dit. Förutom när jag ska nånstans såklart. Eller då Eric kommer hit. Men idag åkte han ju alltså hem. Det betyder att jag inte får träffa honom på en och en halv månad! Förstår ni hur länge det är? Jag ska fara dit så fort som möjligt efter att julaftonen är avklarad. Det sämsta är att jag bara kan vara där typ en vecka eftersom jag måste till skolan den sjunde eller nåt. Idag har jag knappt ens tid att sörja eftersom jag ska fara till skolan halv tre och kommer hem halv sju. Sen har jag träning sju och däremellan ska jag äta middag. Sen efter träningen ska jag duscha och käka lite och sen krypa ner i sängen. Så får det bli. Dessutom blir jag irriterad på sånna som skriver typ "åh jag saknar min pojkvän såååå mycket för jag kommer inte hinna träffa honom idag". Fåntrattar. Dom vet inte vad sakna är.

För övrigt så hoppas jag att mina, tittarsiffror höll jag på att säga, besökare blir fler igen eftersom dom har halverats sedan Eric kom. Nej nu ska jag tänka på annat. Hej då!

Kommentarer
Av: Carro

Det är ju bra att du inte hinner vara ledsen, sysselsätt dig så mycket du kan! Och jag håller med dig om fjantarna som blir upprörda när de måste vara borta i två timmar från varandra! De vet ingenting om världen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback