Startsidan

Arabiskatenta

Nu nyss läste jag igenom vad det är som kommer på arabiskatentan. Jag lovar att jag inte kommer klara det. Men men, bara att börja plugga då. Nu vet jag ju i alla fall vad det är som kommer komma. Ingenting om alfabetet kan jag lova, det enda jag nästan kan. Suck och stön och pust. Jag känner att min fritid just försvann.

Ikväll blir det ju en spännande lagsammankomst med gofika och gosaft. Jag och Sandra har inte hunnit träna på vad vi ska säga så vi får hoppas på det bästa. Jag hade tänkt att vi skulle göra det idag men igår fick jag veta att Sandra är upptagen hela dagen så då går ju inte det. Men spela roll gummiboll. Jag bryr mig inte för jag vet att jag kan prata inför folk. Speciellt inför laget. Här nere på bilden ser ni saften vi ska dricka!

image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback