Startsidan

Blåsor

Så, nu har jag tränat, ätit middag och duschat. När jag stod i duschen såg jag till min förfäran att jag har fått blåsor på knäna igen. Det gör rätt ont. Fast bara när man står på knä i och före sig. Men jag fattar inte hur jag kan ha fått dom för jag stod knappt nåt idag på träningen. vi tränade rätt mycket på utkast istället eftersom varken jag eller Malin är så vidare bra på det.

Jag tror jag ska göra klart retoriken nu ikväll för annars kommer jag bara ångra mig imorgon. Det käbnns som att jag vill ägna mig åt arabiskan då. Och så Idol så klart. Men ja, nu ska jag skriva av från boken, hehe. Sen ska jag sova. Hejsvejs!

PS. Gå in och rösta på Umeå!

Kommentarer
Av: Carro

Vadå aliengubbe?

Av: Bettan

du vet du vad? nej det kan du ju såklart inte veta! jag hörde ett rykte om att du är en stor fantast av magnus ugglas blogg och jag tror att han typ ska hit i helgen och jag ska jobba då så då kommer jag kanske att träffa han! coolt va? :D sen tycker jag att om du ska köra din kära pojkvän till flygplatsen nån gång i helgen mellan 07.00 och 14.00/16.00 så kan ni strosa förbi restaurangen som egentligen är svindyr och bli bjudna på gofika

2007-10-18 @ 23:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback