Startsidan

Bra tal tydligen

Nu är Eric här, han kom idag. Därför kommer jag inte blogga så mycket dom närmaste veckorna. Kanske på mornarna när han fortfarande sover. Talet gick jättebra tydligen. Alla sa jättesnälla saker om det. Fast jag lyssnade inte så mycket när jag var på film för jag la mest märke till dubbelhakan jag har fått. Är det inte otäckt? Nu måste jag verkligen skärpa mig med godiset och sånt. På riktigt alltså. Men imorgon tänkte vi fara och handla nåt gott, för en gång i veckan får man ju käka snask. Just det jag måste skriva till tränarna att jag inte ska träna ikväll. Hoppas dom inte blir arga. Det är ju faktiskt för en god sak. Dom får helt enkelt lita på mig på söndag när jag ska stå.

På lunchrasten idag skrev jag klart två dikter och började på en till. Jag kanske lägger in nån sen nån gång. Vi får se. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback