Startsidan

Carpe Diem

Hohoho. Imorse när jag läste tidningen såg jag den här otroligt roliga serien. I och för sig brukar Carpe Diem alltid vara rolig men idag var den något extra.

               
                   

Jag läste igenom mitt tal för ett tag sen. Eller, alltså jag sa det som jag ska säga det, och då tog det 3 minuter och 55 sekunder. Det får vara max fyra minuter och om det är längre slår han av kameran. Talet ska alltså filmas. Men jag tror jag måste ta bort nånrting för det känns som att jag hetsade igenom hela för att det inte skulle bli för långt. Det känns ju inte så bra. Men men.

Jag kan informera om att det är rätt drygt att ha arabiska installerat för det hoppar emellan så ibland börjar den skriva sånna tecken. Då kommer man inte dit man hade tänkt. Men ja, nu måste jag fortsätta. Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback