Startsidan

Chicken Tikka

Idag var jag ju alltså på stan med Sandra. Jag införskaffade kurslitteratur för 935 kronor! Är det inte sjukt! Och det var bara till två av mina fyra kurser. Det är ju faktiskt rena rånet. Jag köpte också en tjusig halsduk eller vad man ska kalla det. Jag lägger ut den i ett Mode utan modeinlägg senare. Till lunch köpte jag en smaskig macka på Subway. Halva nöjet med att äta på Subway är ju att man får en kaka.

Nu är jag dyngsur eftersom det var blött i gräset på fotbollsträningen. Snart ska jag äta middag och byta om för att sedan fara på innebandyträning. Jag är inte taggad kan jag säga. Har skavsår på knäna för att det var så länge sedan jag stod i mål. Inte bra. Men nu måste jag fixa det där med bloggen som jag inte hann imorse eftersom Sandra ville på stan. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback