Startsidan

Chokerande priser

Nu har jag varit på stan utan att slösa en enda krona. Susanne införskaffade ett par jeans för 99 kronor som var beigea. Såg ut lite som ridbyxor men hon passade i dom faktiskt. Det fanns i den där tjusiga typ vinröda färgen också men inte i min storlek. Lika bra det för jag hade ju inga pengar. Fast ändå, 99 kronor. Det är ju ingenting.

Sen gick vi in på DNA och där hittade jag värsta snygga skorna! Chockrosa klackeskor. Jag har nog aldrig sett några snyggare. Men jag vet inte när jag skulle använda dom och sen så har jag ju inga pengar. Men annars så!

Nu blir det till att studera arabiska och när jag ledsnar på det ska jag göra digitala bilder och retorik. Tjoho! Sen ska ju jag och Sandra planera men det borde gå rätt snabbt. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback