Startsidan

Dia Psalma

Jag hatar att vakna av att telefonen ringer. Speciellt när telefonen som ska vara på mitt rum inte är där. Jag var tvungen att kasta på mig glasögonen och tokrusa in i mamma och pappas sovrum för att ta den telefonen. tror ni jag hann? Nej det gjorde jag inte. Dessutom är den telefonen sämst och träsig så man ser inte vem som har ringt. Jag antog att det var mamma eller pappa som ringde för att väcka mig så jag klädde på mig och gick ner. Tror ni lilla hunden som jag skulle gå ut med var hemma? Nej det var han inte. Men då var jag ju redan uppe så då orkade jag inte sova mer. Klockan var förresten tio. Just det, sen vaknade jag vid halv åtta eller nåt av att jag fick sms. Det var från Sandra och hon skrev att Dia Psalma skulle vara på p3 halv tolv. Då ska jag lyssna minsann!

När jag somnade om efter smset drömde jag att jag träffade dom i Dia Psalma och dom var jättetrevliga faktiskt. Ja, så var det.

Till Bettan kan jag hälsa att Eric inte har kommit i helgen så tyvärr kan vi inte fika. Vi kan säga såhär, han kommer om ungefär en vecka OM HAN INTE GLÖMMER BOKA FLYG SÅ DOM TAR SLUT! Så, en liten pik. Hej då!

Kommentarer
Av: Bettan

Där fick han så han Böleäng

2007-10-19 @ 15:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback