Startsidan

Efterlysning!

Det vart ingen träning idag för vi var så få. Det var i och för sig ganska skönt för det var rätt kallt ute. Dessutom var jag trött i benen sedan igår. Sen ringse Susanne och det var ju trevligt. Vi skvallrade lite sen bestämde vi att vi och Bettan ska käka middag på Eastern Palace på fredag. Jag ska typ inte äta tills dess så jag tjänar in dom 95 kronor det kommer att kosta. fast just nu slukade jag två tunnbröd så jag tror inte det går så bra. Är det någon som vet något nyttigt, typ frukt, som är relativt billigt så man kan sluka det i mängder? Det vore bra att ha något sånt hemma jämt. Glömde jag skriva att det ska vara gott?

Förresten så är biblioteket sämst. Jag beställde en bok för flera veckor sedan och den har inte kommit än, det skulle ta några dagar. Jag är lite smått irriterad, tur för dom att jag är så duktig att jag inte behöver den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback