Startsidan

Elak väckarklocka

Jag skulle gå upp nio idag för att gå med Urax strax innan tio. Blev det så? Nej men självklart inte! Jag har ju en syster som inte har koll på någonting. Idag trodde hon att hon började senare än vad hon gjorde och då var såklart jag, som för övrigt låg i min säng och sov min skönhetssömn, tvungen att skjutsa henne. Jag sa bestämt nej först för jag var dyngtrött men då står hon kvar i dörren och tigger och ber tills jag inte är så värst trött längre. Jag har alltså varit vaken i över en timma nu. Huvva.

Nu ska jag träna på talet lite och sen ska jag ut med lilla vovven. Det var inte så fasligt kallt ute så jag tänkte ta med kameran. Om någon undrar alltså. Hej då!

Kommentarer
Av: nån

Det var väl bra, då kom du ju upp i tid

2007-10-23 @ 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback