Startsidan

Fäääärdig!

Alltså det gick rätt fort att göra tentan. Med det menar jag verkligen inte att jag hade alla rätt eller nåt men ja, det gick fort. Vi får väl se om jag klarar det eller inte. Eftersom jag var så snabb och lämnade in kanske han hinner rätta idag eller så. Den som lever får se.

Alltså jag förstår inte vad det är för fel på svenska folket! Varför åker först Patrizia och nu Gathania ut INNAN SAM?! Och Evelina! Usch. Jag lovar att folk röstar på dom för att dom tycker synd om dom. Dumt i så fall.

Nu ska jag kanske käka lite lunchaktigt eller nåt. Ingen verkar ju ha vaknat än i alla fall. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: Carro

Kära Nina, självklart har jag INTE Internet Explorer. Det har bara grottmänniskor. :P
Dessutom (även om jag inte följer Idol såklart) så är det iofs dåligt att bara tjejer åker ut, men Sam var ändå bättre än Gathania!

Av: Sofia

Gathania var ju värdelös i fredags men jag håller med.. SAM?!?!?!?! HAN ÄR JU ÄCKLIGAST OCH SÄMST I VÄRLDEN! Evelina är också vidrigt.. usch.

Men Christoffer.. det är ju min dröm. Jag är kär!

2007-10-22 @ 23:58:10
URL: http://discipline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback